Dziękuję bardzo tym wszystkim, którzy nadesłali nam swoje wiersze za cudowną poezję i wspanialy klimat, który tworzycie swoim pisaniem! Jeżeli chciałbyś/chciałabyś podzielić się z nami swoją twórczością zapraszam do przesyłania swoich wierszy na adres: wiersze@chwilkawytchnienia.com

Kołysanka



Niech ten niby wiersz mój
będzie jak kołysanka
gdy trzymam Cię na rękach
dziecko moje kochane i bujam.

Bujam Cię i kołyszę
mruczę śpiewam i chcę ukołysać byś
wreszcie zasnęła i nic.

Nic to nie pomaga aż dotąd
kiedy przyjdzie zmęczenie i sen
w postaci małpki lub misia przytuli
zaśnie w końcu Magdusi Agusia   
Agusi Magdusia
jak wspomnienie.

Wspomnienie dobrego dzieciństwa
niech pojawia się każdemu nawet
już doskonale staremu
dojrzałemu , bo jest to prawda
tak bardzo prawdziwa ,
że malutkim człowiekiem byłem lub byłam
kołysał mnie ojciec jak matka lub
matka jak ojciec
kołysankę przecież
naprawdę mi śpiewał.

Śpiewał tak cudnie, że prawie się w to
wierzyć
nie chce a ja tak bardzo ,
bardzo chcę śpiewać
moją kołysankę
Tobie jeszcze i jeszcze...

- Artur Mrozowski  śpiewa

Zapraszamy do komentowania wierszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj ten utwór.