Dziękuję bardzo tym wszystkim, którzy nadesłali nam swoje wiersze za cudowną poezję i wspanialy klimat, który tworzycie swoim pisaniem! Jeżeli chciałbyś/chciałabyś podzielić się z nami swoją twórczością zapraszam do przesyłania swoich wierszy na adres: wiersze@chwilkawytchnienia.com

O autorze - Bartosz Zieliński


Coś o mnie: lat 34 , Socjolog z wykształcenia, Prowadze własna działalność. 
I tak naprawdę nie wiem jakich informacji o mnie potrzebujecie :) 

Autor wiersza " Nieoczekiwany Anioł".
Najbardziej zdziwili mnie znajomi - pisze pan Bartosz - którzy kiedyś czytywali ten wiersz. Każdy z nich doszukiwał się metafory mysli samobójczych, mysli o koncu swiata czy też smierci ale ja piszac ten wiersz miałem na mysli zupelnie co innego :) Raczej to wyraz samotnosci i poszukiwania drugiej osoby, strachu przed kolejnym nieudanym zwiazkiem , kolejnymi ranami na sercu, wiersz o ucieczce od szarosci, bezwględności zycia codziennego


Zapraszamy do komentowania wierszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj ten utwór.