Dziękuję bardzo tym wszystkim, którzy nadesłali nam swoje wiersze za cudowną poezję i wspanialy klimat, który tworzycie swoim pisaniem! Jeżeli chciałbyś/chciałabyś podzielić się z nami swoją twórczością zapraszam do przesyłania swoich wierszy na adres: wiersze@chwilkawytchnienia.com

O autorze - Mrozowski Artur









Nigdy nic nie wydałem
zawsze od wielu lat
coś pisałem ...
dla córek przyszłych wnuków
więc dla siebie ...
więc dla Was wszystkich
umiejących czytać poezje
oraz pisać.

Dziś od tego roku  ...
jestem już emerytem więc
wiele widziałem , wiele ...
myślałem i wiele napisałem.

Dużo czasu na to miałem
a będę miał jeszcze więcej
nie chodząc do pracy ...
dlatego  bójcie się rodacy...

Pozdrowionka od Rutra14


Zapraszamy do komentowania wierszy.

1 komentarz:

  1. Emerytem nie zostałem zabrakło czegoś - czekam na zmiany ustaw i nowe rozdanie kart.

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj ten utwór.