Dziękuję bardzo tym wszystkim, którzy nadesłali nam swoje wiersze za cudowną poezję i wspanialy klimat, który tworzycie swoim pisaniem! Jeżeli chciałbyś/chciałabyś podzielić się z nami swoją twórczością zapraszam do przesyłania swoich wierszy na adres: wiersze@chwilkawytchnienia.com

Marzenie


Jesteś moim natchnieniem
Sercem które mnie opanowało
Jesteś kroplą wody
Ale czy mi się nie zdawało?

To Ty? Jesteś tu ze mną?
Czy my możemy wejść w chmury?
Razem popłynąc w obłokach
Patrzec na gwiazdy i znaleźć Merkury.

Jest to planeta najbliższa Słońcu
Bądź ze mną zawsze w cierpieniu i szczęściu
Bo w całej Galaktyce Ty jesteś Słońcem
A ja gwiazdeczką która nigdy nie zna końca.

Ja chcę być różą w Twoim ogrodzie
Pielęgnuj ten ogród i wszystkie róże
Warto mnie kochac bo jestem sobą
Warto nam być coraz to dłużej.
- Małgorzata

Zapraszamy do komentowania wierszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj ten utwór.