Dziękuję bardzo tym wszystkim, którzy nadesłali nam swoje wiersze za cudowną poezję i wspanialy klimat, który tworzycie swoim pisaniem! Jeżeli chciałbyś/chciałabyś podzielić się z nami swoją twórczością zapraszam do przesyłania swoich wierszy na adres: wiersze@chwilkawytchnienia.com

Dwa Serca



Zastanawiasz sie czlowieku,
dlaczego na swiecie jest tyle zla
I jaka jest za to odpowiedzialnosc twa ?
Odpowiem, bo kazdy musi wiedziec to,
Ze tam gdzie nie ma milosci rodzi sie zlo

Dziecko, Ja z milosci porodzilem cie
I do tego samego, kazdego wezwac chce
Pragne abyscie sie wszyscy milowali
I miloscia zlo wszelkie pokonywali

Ja wiem, ze nie potrafisz kochac tak jak Ja,
Spojrz zatem na kochajace sie SERCA DWA
Jezus i Maryja, to przyklad najpiekniejszej milosci
Ich zjednoczone serca sprawiaja mi wiele radosci

Ojcze, ja pokochalam te SERCA DWA
W nich radosc, zachwyt i nadzieja ma
Gdy mysle o tej nieustannej wymianie milosci
Me serce znajduje sie w stanie blogosci

Umieszczam wiec na zawsze serce me
Pomiedzy te kochajace sie ISTOTY DWIE
Bede uwazna w Ich szkole milosci
By moc kochac coraz bardziej ku TWOJEJ RADOSCI.

- Alina Piestrzeniewicz



Zapraszamy do komentowania wierszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj ten utwór.