Dziękuję bardzo tym wszystkim, którzy nadesłali nam swoje wiersze za cudowną poezję i wspanialy klimat, który tworzycie swoim pisaniem! Jeżeli chciałbyś/chciałabyś podzielić się z nami swoją twórczością zapraszam do przesyłania swoich wierszy na adres: wiersze@chwilkawytchnienia.com

Daj Mi swoje grzechy…


Gdzieżby
mi na myśl przyszło
że tak bardzo lubię MIEĆ
swój grzech...
Gdzieżby mi na myśl przyszło,
tak trzymam kurczowo
puścić nie chcę, nie umiem
Że tak ciężkie rozstanie
z grzechem odtrącanym...
Mówisz,
daj Mi swoje grzechy
A co będzie ze mną jak Ci je dam?
Czym się będę dziwić?
czym się gorszyć będę?

znaczy  że łatwiej siebie odrzucić
gdzieżby mi przyszło na myśl...
- s. Agnieszka Koteja

Zapraszamy do komentowania wierszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj ten utwór.